CPH-FOOD inviterede projektdeltagere til et forløb om projektmodning og brugertest, og målet
for de deltagende start-ups var at forstå deres produkts marked og målgruppe.
Overskriften for forløbet var at designe value proposition, og sin enkle form gik det ud på, for deltagerne at positionere deres virksomhed med fokus på, hvilken værdi din virksomhed skaber, for hvilken målgruppe - og hvad der netop gør din virksomhed unik.
Projektdeltagerne fik desuden mulighed for at sparre med andre virksomheder og konsulenter.
I videoen nedenfor kan du møde Anders Bang Kiertzner, der er design- og innovationsstrateg, fortælle om, hvad virksomhederne har fået ud af forløbet.
Vi spurgte også Michael Grue, ejer af Fejø Krabber, om hvad han har fået ud af at deltage i forløbet.
Anders Bang Kiertzner, design- og innovationsstrateg
Michael Grue, ejer af Fejø Krabber
Ved at deltage i CPH-FOOD får din virksomhed muligheden for at deltage i lignende forløb med virksomhedskonsulenter, der kan hjælpe din virksomhed fra idé til produkt.
Læs mere her.
